Към съдържанието

За обединяването на крайностите

септември 9, 2018

Записът в Магура може да се чете в двете посоки – от дясно на ляво и от ляво на дясно, като така всяка отделна сцена придобива, най-общо казано, противоположен смисъл и довежда до противоположен резултат.

Когато четем от дясно на ляво, това е посоката на обединяване на крайностите, развитие на духа и съзнанието и достигането на вечен живот като съзнателен дух. Посоката от ляво на дясно е посоката на преднамерените действия, които имат цел, и тя довежда до изпадане в крайности, до демонизиране на съзнанието и до вечен живот в същата личност, съответно в същото тяло.

001

Ето го това състояние, с което започва четенето от дясно на ляво и с което приключва четенето от ляво на дясно. Това е състояние, при което съзнанието съдържа крайностите. В него се намират два зародиша, два плътни кръга, които символизират две нееднакви идеи, а по-точно две крайности.

Пътят на развитие и в двете посоки е белязан от изминаването на осем сексуални сцени, които трябва да се четат не само като полово взаимодействие, но и като взаимодействия въобще.

В сексуалните сцени от Магура мъжката фигура във възбудено състояние съществено се различава от фигура в нейното нормално, съзнателно състояние.

31

В съзнателното си състояние мъжката фигура изглежда по този начин. Ръцете в кръг около главата символизират съзнанието.

237

А така изглеждат мъжките фигури във възбудено състояние или, да го кажем така, в състояние на творческа насоченост на вниманието.

От къде идва тази форма?

11

Творецът на материалния свят, управителят на събитията в него и притежателят на всяка мъдрост и умение в материалния свят е показан в Магура чрез ето тази рисунка.

13

Символът Ф е символът на творчеството.

Така е очевидно, че мъжката фигура в сексуално възбудено състояние е половината от символа на творчеството. Очевидно е също, че мъжката фигура съдържа зародиш, някаква идея – нейната глава. Очевидно е също, че мъжката фигура не е достатъчна за творчеството, а на нея й трябва нещо, което да я допълни до символа Ф. Затова мъжките и женските същности се нуждаят една от друга, за да могат да творят. И тук не разбирайте само създаването на бебета. Тук става дума за въплъщаване на изобщо всякакви идеи, действия, събития, занимания, начинания.

Сексуалните сцени сцени са път, по който съ-творчеството между мъжката и женската фигура претърпява изменения. Т.е., начинът, по който те обединяват крайностите, се изменя от сцена към сцена, като първите четири начина не довеждат до зачеване. Това ще рече, че те са неуспешни от гледна точка на обединяването на крайностите. Реално, в тях няма крайности. Защо?

Защото символът Ф е символ на Луната, която е проявление на света на идеите. Така в своето сексуално възбудено състояние мъжката фигура е лунна и идейна. Женската фигура в тези сцени представя Земята и е средата за разгръщане на идеите.

66

Само две от сцените довеждат до зачеване, т.е. до успешно обединяване на крайности. В тях има по трима участници – мъжът (носителят на едната идея), жената и дух със съдба или задача, който е носителят на другата идея. Той също има плътна глава, която значи зародиш, идея, задача.

По-рано по пътя от дясно на ляво се намира сцената, при която мъжът и жената избират кой точно дух да извикат за прераждане. Затова от гледна точка на развитието на духа целенасочеността е по-нисша, а от гледна точка на демонизирането целесъобразността е по-висша ценност и достижение.

По-нататък по пътя от дясно на ляво е сексуалната сцена, при която дух или идея сам търси подходящи осъществители и ги спохожда, чрез което ги вдъхновява. От гледна точка на развитието на духа и съзнанието това е по-висше взаимодействие, т.е. спонтанността и вдъхновението са по-висши от целесъобразността. От гледна точка на демоничността целесъобразността е по-висша от спонтанността и вдъхновението.

68

По пътя от дясно на ляво това е още по-висше взаимодействие, при което женската фигура е причината за взаимодействието и тя дарява от себе си. Образно казано, това е нивата, която иска да бъде разорана. Но приемайте това не само в полов план. Това може да е и ученикът, който сам иска да бъде научен. От гледна точка на планирането, на преднамереността или това е по пътя от ляво на дясно, това е особено неуместен жизнен подход, при който ние отваряме себе си за навлизането на различни идеи у нас. Планиращата, целесъобразната или още демоничната посока се стреми да отсява идеите и да извиква само онези, които съвпадат с плановете й.

127

В близост е и сцената по създаване на неродено дете и по-точно на неродено момиче (7). Това става без сексуално взаимодействие, а чрез „магия“. Маг (1) носи в съзнанието си две свързани възможности – двата празни кръга. На ръката си носи символ, който е еднакъв с горната част на двойнотриъгълните тела на съзнателните рисунки. Той значи стремежа на духа да влезе в материята. Маг (2) има „колан“ през кръста с насочени надолу краища, което значи, че в ума си има стремеж към материално осъществяване. Вътре в съзнанието си същият маг има предвид създаване на тяло чрез обединяване на две крайности.

693

Изглежда, според Магура, тялото на просветления и съзнателен човек е синтезатор на крайности, хибридизатор, обединител, но и също така се състои от две крайности – двата насочени един срещу друг триъгълника. Но тук следва да се има предвид, че едва ли тялото на рисунката е материалното тяло на човека, а по-скоро е неговата душа.

127

Маг (2) създава тялото (4). Не ми е ясна ролята на маг (3). В крайна сметка, чрез процедура (5), магия (8) и средство за въплъщение (6) те създават неродено дете (7).

Разбирате, че тази сцена не е сексуална, но отново само и единствено трима участници успяват до доведат до обединяването на крайностите.

090

Описана е и друга сцена, в която женска и мъжка фигури с глави (идеи, задачи, зародиши) са призовали безплътна същност да използва от тяхно име средство за въплъщение.

От гледна точка на духовността тази практика е сравнително висша. От гледна точка на преднамереността тази сцена е по-нисша от предишната, в която чрез магия се създава неродено дете.

По пътя на развитие на духа следва много заплетена сцена.

IMG_3050 small

В нея жената в десния край има колан с краища надолу, следователно, тя мисли за материално осъществяване на нещо. В съзнанието й се намират два зародиша, две крайности. Чрез особено голямо описание на етапи и събития, които не разбирам, но повечето от които също съдържат крайностите в себе си, тя достига до състоянието Ф, в което сама става творец без всякакво участие на мъжка фигура. От гледна точка на развитието на духа или прочита от дясно на ляво, това е сцената преди постигането на вечния живот като съзнателен дух.

От гледна точка на преднамереността и демоничността в тази сцена спонтанният творец се „разпада“ чрез дълъг процес на преминаване през крайности до женската фигура, която носи крайностите в съзнанието си. Именно тази фигура е родителят в демонична посока на цялата описана в Магура сексуалност.

Advertisements
Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: