Skip to content

Врътки

юни 3, 2017

Винаги ми е била много интересна магията и странните събития, включително и същностите, а даже и съществата, които участват в тях. Така съм се родил, че такива неща ми се случват, а и винаги съм искал да ми се случват, за да ги наблюдавам.

Не съм ходил при гурута да се уча на магия и познания, а и от книгите взех не чак толкова много. Но наблюдавам живота си и мисля. Не винаги имам достатъчно информация, а понякога може би не забелязвам или не помня докрай детайлите. Затова навярно ми убягват много съществени елементи от картината, но пак имам какво да разкажа. Възможно е дори подобни неща да са се случвали и на вас.

Тази публикация се отнася за едно невъзможно да остане незабелязано повторение на логика на събития и участници. Мисля върху въпроса, дали сам съм предизвикал това, дали то се предизвиква от външен източник или можем да го наречем просто „съдба“.

Ето за какво става дума.

През февруари 2008 година започнах работа в Община Белоградчик, където изкарах около четири месеца. Било е някъде към средата или във втората половина на февруари. Сутринта отивах за работа. Тъкмо завих зад ъгълна на сградата и по главната улица видях да върви едно момиче (тогава ученичка в последния клас), на която очите и погледа много ме впечатлиха. Харесах я, а скоро и научих малко повече за нея, както и как да направя връзка. Минаха се два месеца и на 17 април 2008 година установихме първите си интимни отношения.

В следващите години наблюдавах, че каквото правя на 17 април на съответната година, така ми върви през цялата година. Например, на 17 април през 2014, 2015 и 2016 година имах групи от посетители, които водех наоколо. Действително и през трите години това ми бяха най-значимите занимания.

От началото на юни 2008 до края на декември 2014 година строих Дунав мост 2 с една испанска фирма. Значението на това ще се разкрие по-късно, но тук му е хронологичното място в изложението.

Четири години по-рано, в края на декември 2010 година приключих една връзка. Изглежда, на мен ми върви да приключвам неща в края на месец декември.

Понеже цялото това приключване на връзката беше много неприятно и травмиращо, после много дълго време не исках, а и не можех да установявам връзки, което ме накара да търся варианти за интимни отношения, които очевидно нямат бъдеще. Закачах няколко момичета едновременно, което после си отчетох като много лошо отношение към хората и към себе си. Реално, по всякакъв начин сам саботирах всичките си възможности да имам връзка.

В края на април 2014 година си смених квартирата и отидох в апартамента на една братовчедка на майка ми. Усещах, че доста скоро ще приключа работата си, защото мостът беше вече построен. Мразех я вече тази работа, но и ме е било страх от приключването й. Това ми е създавало значително несъзнавано напрежение. Но вече знаех как се правят някои много ефективни магии и се заех да направя много такива върху себе си, за да си подобря качествата си, с което да си създам по-благоприятен и успешен живот.

Сред магиите имаше такива като привличам успех, успявам, привличам хора, пари, идеи и т.н. Бяха наистина много на брой и обхващаха какви ли не теми. И започнаха да работят.

Следват две и половина години живот в Белоградчик, където от година на година много силно се увеличава броят на хората, които желаят да дойдат и да им покажа какво правя и да им разкажа за местата. Намирам нови неща, популяризирам добре, идват хора, има движение и развитие – както бях описал в магиите си. Но те не са направени на някого, а на себе си. Тука идеята е ти да си изградиш качества, които да променят положението ти, а не да се опитваш да промениш положението, за да се настаниш в него със старите си, неотговарящи му качества.

През тия две години и половина също не стоях на едно място. Навярно глупавото и погрешното е, че прибягвам до магиите в моменти на слабост – когато не виждам и не усещам нужното развитие и добруване. Тогава трескаво се заемам да направя няколко. Такива магии нито са дотолкова добре премислени, нито са оплодени с най-хубавата енергия. Но работят.

Прескачам някои неща, спестявам информация.

Така се стигна до 25 февруари 2017 година, когато едно отдавна интересно ми момиче се появи ненадейно и фактически започнахме връзка. Отново става дума за начало на интимни отношения в края на месец февруари.

Така се подредиха разговорите и събитията, че си намерих работа във Видин, за да сме заедно там. Работата трябваше да я започна на 18 април, а да отпътувам за Видин на 17 април вечерта, където се настаних в чужд дом.

В почивните дни около 17 април имах гости. Така се получи страхотно раздвояване – през почивните дни водех гости, през работните дни трябваше да съм на работа, отбелязах деня с настаняване с чужд дом и с пътуване между Видин и Белоградчик.

Действително тази година ми върви именно така – много работа през почивните дни, живея в квартира, през работните дни ходя на работа и в петък и неделя пътувам. Това ми беше поличбата за годината.

Хич не се мина много време и събитията се завъртяха още повече. Скарахме се и спешно се изнесох. Къде именно – в последната ми квартира от 2014 – в онази на братовчедката на майка ми. И това нещо стана в края на април 2017, както стана и в края на април 2014. На една и съща дата се нанесох в едно и също жилище, по едни и същи причини, но с разлика от три години.

Като цяло се случи следното: животът ми рязко се върна към ситуация от преди три години. Реално, нямах никаква възможност да управлявам събитията – те просто ме върнаха обратно там, все едно бях рестартиран. Повториха се едни елементи от 2014 и други – от 2008 година.

Такъв лупинг на съдбата не съм си и представял.

Но не е само това. По същото време през 2014 година закачах едно друго момиче, което по-късно ме блокира, обаче към края на април сама ми писа. Писа ми и една жена, която няколко пъти ми беше гост през 2014 и имаше някакви идеи да имаме интимни отношения. От спомените във фейсбука пък видях, че на 24 май 2014 година сме правили голям поход по Върбовската глама. Два дни по-късно имах гости, които внезапно решиха да ходим при Кръга, който се намира именно на Върбовската глама. Ето още едно повторение на събития от 2014, почти точно повторили се и по дата.

Лудница е, казвам ви. Седиш си на дивана, мислиш си, че вървиш в една посока и, че правиш нещо определено. А после в миг всичко се завърта и, мислейки си едно, се оказва, че участваш в повторение на нещо вече случило се. Все едно животът ми е някаква лента, а с магиите си аз съм внесъл в нея нов участък, който не й е бил свойствен. Тоя отрязък е бил възпроизведен и тогава следва внезапно завръщане към момента на монтажа – продължава старата лента след вмъкната част.

Не, че знам какво значи това, нито знам механизмите му, но си мисля няколко неща:

  • от съдбата си ти не можеш да се измъкнеш – има неща и път, които трябва да направиш;
  • можеш да отложиш или избързаш, но не и да отмениш;
  • с магия можеш да променяш части от живота си, свои качества и ситуации;

Навярно дори е възможно да пренапишеш и съдбата си с магия – ако е възможен достъп до записа.

Много важен извод е следният: за да се прояви нещо, една необходима част е запис на логиката на нещото. За всяко нещо съществува запис на неговата логика. Този запис може да се манипулира. Това довежда до промени в проявлението.

Може би към края на живота си, ако знам кога ще е този край, ще опиша нещата по-подробно – с мисли, участници, ситуации. Тогава ще проличи много по-ясно и убедително периодичното повторение на ситуации, но сега не искам, защото са замесени хора, с които имаме общи познати.

Но сега да не вземете да жалите тези хора. По техен си начин те сами са се въвлекли в ситуацията и събитията.

Най-общо казано, щом има повторение, има недовършени неща.

Мога и ми се получава, просто още не знам какво точно правя, хаха.

 

Вашият коментар

Вашият коментар

