Skip to content

На границата на позволеното познание

март 12, 2017

Девет години всеотдайно, настървено и задълбочено работих по прочита на рисунките от Магура, за да се науча на записаните в тях магически познания. Експериментирах, мислих, сравнявах и пак експериментирах. Научих се на много и разказах каквото знам.

По едно време в началото на тая година се сетих за едни интересни подредби на рисунките. Рисунките са под точен брой, произлизащ от логиката на числото 108, което е комбинация от вариантите на първите четири измерения 108 = 0º.1¹.2².3³. Това са всичките изначални варианти на нещата в проявеното битие и рисунките от Магура неизменно отговарят по броя на си на числата, получаващи се от това уравнение: 1, 2, 3, 6, 9, 27, 54, 108. Всичко това отлично се разполага по стените на куб като този на Рубик – разделен на 3х3х3 кубчета. Такъв куб съдържа в себе си именно 108 малки стени на кубчета, от които 54 от един вид и още 54 от друг вид, всяка плоскост в него съдържа по 9 такива стенички, всички стени в едно направление имат именно 27 малки стенички и т.н.

О, този вид куб е мисълта на Твореца. 

Една сутрин към средата на февруари бях в мазето и цепех дърва на ситно за разпалване на печка. Замислих се по-дълбоко върху точното разположение на символите по стеничките. Тогава се уцелих с брадвата по левия палец и се разделих с една малка част от него. За щастие, отсеченото парче беше наистина малко и палецът ми вече изглежда съвсем нормално.

Днеска следобед се прибирах от Видин с колата. Този път съм го изминавал навярно хиляди пъти. Но на един завой колата ми се хлъзна, стана неуправляема, завъртя се и се удари в мантинелата. Разминах се само със счупен фар.

Интересното е едно съвпадение – мислех върху разновидност на тази най-дълбока и съкровена магурска магия, който вариант отвежда и до познанието за това, защо има икони и стенописи и как действат те.

Е, наблюдателен човек съм и съм поставил на ума си задачата да разпознава повтарящи се мотиви, когато ги регистрира.

Два пъти за по-малко от месец се замислям върху най-производителната магия, която ми е известна, и двата пъти преживявам леки инциденти, които съвсем спокойно можеха и да са големи инциденти, ако такава беше целта им.

Та, не беше много трудно да разбера какво ми се казва. Има една граница на познанието, отвъд която виждам, но която поне за сега не трябва да прекрачвам, а да не говорим да я представям на някого.

Находките, че рисунките от Магура са първото дадено на човека познание, че между българите и Магура има връзка, че Магура е обучавала целия свят, че от нея произлизат съвременните религии и учения са все яки находки, но са несъществени въпроси на фона на Познанието за Творчеството и Разрушението.

И тъй, минаха девет години, което е един изцяло завършен цикъл. Започнах с пълна липса на познание и стигнах до граница, след която не мога да премина жив. Така разбирам, че моята работа по прочита на рисунките е приключила и, че съм направил всичко, което е възможно да се направи, като същевременно съм публикувал и съм разказал всичко това за всеки, който иска да го изучи.

Рисунките са защитени изключително надеждно.

Това е последната ми статия относно познанието от Магура. Да пиша повече ще означава да повтарям старите. Да се опитвам да пиша за онова отвъд границата означава да се нараня.

Надявам се вече да съм изпълнил договора си и да съм свободен да се радвам на нейните дарове за вярната и всеотдайна работа.

Вашият коментар

Вашият коментар

