Skip to content

Доказателство за единство и цялост на магурския разказ независимо от епохите на създаване

април 27, 2016
classification 4

classification 1

classification 2classification 3classification 4classification 5classification 6classification 7

Ето я сега цялата логическа верига. Започват със седем прости елемента, които на всеки следващ ред се комбинират и създават все по-сложни образци. Така се стига чак до самия край, 23 равнища на усложняваме по-нататък.
На всеки етап се получават фигури, каквито действително съществуват по стените на Магура.
С това се доказват следните тези:
1. Всички рисунки са изградени от един и същ краен брой елементи;
2. Всички рисунки са части от един и същи стил;
3. Всички рисунки са части на един и същи смисъл;
4. Рисунките имат цялостен смисъл и всяка една от тях е етап в развитието и предаването на смисъла;
5. Рисунките от Магура представляват цялостно послание;
6. Всяка рисунка може да бъде прочетена систематично, като се изхожда от смисъла на съставящите я елементи;
7. Елементите могат да се разглеждат по аналогия с буквите, а рисунките – по аналогия с думите, които са изградени от звуци/букви;
8. Независимо колко хора са участвали в направата на рисунките и в какъв времеви отрязък се е случило това, първоначалните стил, смисъл и разказ са били неизменно продължавани до добиването на окончателно завършен вид;
Малка част от рисунките (на входа на галерията) са изпъкнали. Те са много по-стари от останалите, които са плоски. Сред изпъкнали рисунки са представени нетипични за Балканите животни, сред които и жираф. Сред плоските рисунки се намират само елени.
Следва плоските рисунки да са от период, когато вече тук не са живели нетипичните животни. По онова време следва да не е имало елени все още, защото такива не са изобразени.
Още преди 30 000 години неандерталците в Европа са ловували елени. Представяте ли си за какви периоди от време говорим, щом в изпъкналите рисунки няма елени. Тия рисунки от кога трябва да са?
И, въпреки тези свидетелства за огромна разлика във възрастта между изпъкнали и плоски рисунки, стилът, построението и смисълът на рисунките не се е променил. В реда на изграждане, който представям с тези схеми, новите и старите рисунки са равномерно разпределени и не могат да бъдат отличени едни от други, освен, ако не посоча изрично кои са изпъкнали и кои са плоски.

Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: