Skip to content

5. УТРОБНО ПРЕДОПРЕДЕЛЕНИЕ

януари 6, 2016

Когато съм бил в утробата на майка си, тя е учила висше образование. Инженерно образование.

Имало доста математика и тя била добра. Учила и немски и в него била добра.

Още 2-3 годишен имах голям усет към математиката и можех да събирам и изваждам по-малки числа, можех и да броя да хиляди. След това пак има усет за математиката, ама не я учех много. После почнах и да я уча. Та тая черта ми се развила от там.

От друга страна, все харесвам жени, които са учили немски. Но не го знам предварително – разбирам това после. В други случаи ми се е случвало да харесам жена, след като от известно време учи немски. Луда работа.

Докато била бременна с мен, тя искала да имам бяла кожа, червени устни и сини очи. И е точно така. Тя е с кафяви, а баща ми – със сини. Далеч по-логично би било да съм с тъмни очи, тъй като този алел на гена е доминантен над светлия цвят.

Най-сетне, докато била бременна с мен, майка ми искала да стана магьосник.

Като бях млък, често исках да бъда магьосник и да мога да правя всичко. Най-вече да получавам това, което искам.

А в по-късно време магията ми беше много интересна и, в крайна сметка, се заех с магурските въпроси, където изцяло става дума за същността и формирането на действителността, т.е. за магията като технология на Битието.

Така че, ако сте чели номерираните статии дотук, разбирате, че съществува една предопределеност относно това с какво ще се занимава човек. При мен всичко е развито по такъв начин, че не само да се интересувам от магията, но и да разбирам нейната механика.

Майка ми не е извършила самоволни действия. Например, при бременността й със сестра ми никак не е искала тя да става маг. Мисля, че майка ми е усещала какво съм искал и ми е помогнала да бъда такъв.

Мислил съм много за това да си търся жена маг, която да е склонна да формира качества у децата ни, защото мога да ги науча на много и да ме задминат. Аз не съм имал човек учител в тези въпроси. Може би, ако имах, щях да напредна много повече?

Знам и за други случаи, в които майките са формирали децата си по време на бременността си с тях. Това е нещо нормално, тъй като ние се формира на 75% в утробата. После не можем да отидем твърде далеч.

Утробата може да бъде един много добър старт.

Вашият коментар

Вашият коментар

