Skip to content

4. ЧИСЛОТО 3 В МОЯ ЖИВОТ

януари 6, 2016

В моя живот числото 3 има всеобхватната и най-важна роля, тъй като се среща навсякъде и ръководи всичко.

Роден съм на 03.03 в 3 часа през нощта. Третото дете съм в област Видин за денонощието. ЕГН-то ми съдържа три пъти 03. Домът ми е на номер 3, преди добавянето на петица към номерата, телефонът вкъщи започваше с 3, а целият номер се редуцираше до 3.

След това имах осенение от идеята за тройственото начало на Битието и сам, без да съм чел и слушал за това, а само под въздействието на осенението научих за тройно проявената Основа.

Тази Основа на Битието открих много по-късно в рисунките от Магура, които произлизат от три начала. А пък когато човешките фигури в Магура имат „пръсти“, те винаги са по три на всяка „ръка“.

Не е само това, но посвещението в Магура започва с Трона (пещерно образувание) пред началото на Галерията с рисунките. На трона е изсечен символ Ш.

Това е тройно проявеното единство на Основата на Битието.

За мен 3 е ярко знаме, което ме води във всичко. На 3 се уповавам и в 3 имам вяра.

Множество условия и събития е трябвало да съвпаднат, че да се родя по този начин, а последвалият ми живот неизменно препотвърждава наличието на първоначална преднамереност и благосклонност към мен в едно определено направление.

Така да кажа „по всяко време и на всяко място имаше и има мат’рял“, който винаги е бил точно от нужния вид, че след време да видя и да разбера. Винаги така са били подредени нещата, че да вървя добре в нужното направление, все едно единствената ми работа е да изучавам магията.

От останалото животът ми стриктно ме пази, а и много често сам не ща да вървя встрани.

Вярвам за себе си, че съм добре подчертано въплъщение на 3, на III, на ТТТ и на Ш.

ТРИ значи Словото (Т), което приема образ (Р).

Точно това винаги съм правил – да ми идват или някой да ми дава идеи (доста неясни и смътни в началото), които да правя по-ясни, на които да давам образ и да изричам. Моя работа е да чувам Словото и да го представям или пък да помагам по пътя му към Въплъщението.

Според „хюман дизайн“ съм манифестор, като съдбата на манифесторите е да внасят новостите в света.

И тъй, това ми се даде да науча, за да го кажа.

Вашият коментар

Вашият коментар

