Skip to content

Ето такива неща ме радват

септември 4, 2014

Днес (това беше на 25.07.2014) ми изпратиха един PDF, ама само една страница от него, за да видя нещо, което познавам и което ме интересува.

magurski horoskop

Гледайте! Сега остава да се разбере на художника така ли е било поръчано да го нарисува или той е имал такова вдъхновение.
В първия случай някой разполага с магурски знания и затова е направил такава поръчка, а във втория – хора с фин усет могат да четат от магурските записи.
За запознатите е ясно, че това са аналози, че дори и точни копия на фигури от Магура.

mag horoskop

Интересно е, че тези знания (предавани в някакво дружество или получени като видение) съвпадат с неща, с които съм си имал работа – тези завихряния между ръцете в кръг около главата. Много пъти съм ги усещал, когато съм правил това, но никога не съм се сещал да ги изобразя, а този човек ги е нарисувал.

Вашият коментар

Вашият коментар

