Skip to content

От натуралните хора до белия човек

юни 6, 2014

Расите не са само за хубост и разнообразие, няма как да са. Няма как само въшните признаци да са различни, защото тук става дума за живи тела, които са проявление на вътрешната същност. Трябва да има разлика вътре.
Имало едно време разни човекоподобни същества, за които науката все установява, че произхождат от Африка. Когато идват в Еропа, стават бели, което е странно – защо? Като отиде европеец в Африка, не става тъмен, нито негър в Европа става светъл. Явно е, че цветът на кожата не се дължи на местоживеенето.
Но пък всяко следващо човечество се е зараждало в Африка и, стигайки в Европа, се превръща в бели хора. Отивайки в Азия, се превръща в червени хора, а отивайки на югоизток, си остават черни. Ето това е странно.
Аборигените от Австралия твърдят, че истинските хора са тъмни – коса, очи, кожа. Това са земните хора, които са родени от Земята – естествени. Според аборигените светлите хора са неистински. Неистински значи изкуствени, т.е. преправени. Ето това ми е идеята.
Науката установи, че първите хора в Европа са навлезли през Босфора и техни останки са намерени в пещерата Козарника до Белоградчик. Това е добре, обаче самата идея за преминаване през Босфора може и да е недобра. Сега има Босфор, защото има Средиземно, Мраморно и Черно море. А имало ли ги е преди?
Черно море се образува преди около 7 000 години, а Средиземно – преди около 12 000 години. На мястото на Черно море е имало огромно сладководно езеро, а на мястото на Средиземно море – голяма пустиня.
Гледайте и слушайте.
magura 014
Сто пъти съм се питал какви са тези подобия на щрауси по нашите земи, след като от Африка ни е деляло цяло едно море. Обаче, преди повече от 12 000 години не ни е деляло море, а ни е свързвала пустиня и савана и в тях е имало щрауси. На тази снимка има само един щраус, останалите четири същества са нещо друго – те са символи за нещо.
006
Не са само щраусите, а има и един жираф. И за него съм се чудил откъде са го знаели, че съществува. А отговорът е прост – първото население на Балканите и Европа наистина идва от Африка, обаче тук с него се случва нещо особено.

В т.нар. „Ловна сцена“ има два символа за човек в своето натурално състояние.

naturalni parvichni hora
Ето това са истинските земни хора, за които говорят аборигените от Австралия. Такива хора са дошли от Африка преди 42 680 години. Тези хора, обаче, попадат на нещо особено – те идват в БАЛ-КАН-ите, където срещат боговете.
023
Вижте, съвсем просто е – горният ред на сцената показва божетсвени магурски хора, които просвещават натурални хора и ги правят част от войската, което е символ за първото държавно, обществено и културно устройство. От натурален, човекът преминава към социален под въздействието на балканските богове.
И белият човек тръгва от Балканите, това е действителността, той е създаден тук. Ето, на югозапад в Европа хората не са толкова бели като българите – у тях има и негърско, и арабско. На югоизток пък е семитско.
Както и да е, и те са някаква рода на белия балкански човек. А Бал значи бог, то си е казано на кого са тези земи със самото им име.
Белият човек не е създаден само чрез окултуряване, а става дума и за Богинята-майка и за вграждане в жената на Т на Богинята-майка, което освен всичко друго значи и генетика. А Богинята-майка е човекоподобна, но не е земна.
И всичко това е написано много откровено в пещерата и точно по дати, които съвпадат с установените от археологията главни събития в историята на човечеството.
Представете си, щом този разказ за историята съвпада с фактите, какви ли неща има отвъд този прочит, какви ли неща има в по-дълбоките галерии на пещерата и кои ли са тези богове?
Не е случайно и названието БЕЛ човек, като бел е другото име на Бал.
По-предния постинг е за синеоките хора.
Advertisements
9 Коментари
  1. Иван Кръстев permalink

    Здравей!

    Аз отдавна следя блога ти и намирам нещата за много интересни, и преди всичко това което си направил през последните няколко години, българските археолози не са успели за 50 години да сторят и 1% от всичко това!

    Въпреки това, един факт ме тревожи – датирането на Магурата, Реално погледнато би трябвало да е много, много по-стара. От друга страна ме интересуват как могат да се обяснят различията в начина на рисуване (на мен ми изглежда доста примитивен), да речем с рисунки от пещерите в Алтамира, Шаве или Ласко.

    Поздрави от Австрия!

    Ижан Кръстев

  2. Има няколко мнения, според които рисунките са на поне 40 000 години, а може би дори и на 100 000 години. Те наистина изглеждат много примитивни. Освен това са черни и като такива би трябвало да са по-стари от цветните. Странно е, че цветни рисунки са датирани на възраст 30 000 години, а тези черни и странни на вид рисунки са датирани от академиците на възраст между 3 000 и 7 000 години.
    Мисля, че рисунките са на 14 600 години, така прочетох една от сцените. Разбира се, може и да не е така.
    Предполагам, че магурските рисунки не е било нужно да се правят изтънчени, защото при тях важна е схемата, а тя личи и при по-груба изработка. Те не са създадени с художествена цел, а са по-скоро средство за предаване на информация, както текста.

    • Иван Кръстев permalink

      Благодаря ти за отговора! Надявам се един ден да се направи обективно датиране. В момента се оказва, че в световен мащаб датиранията са с грешки от порядъка на наколко хиляди, че дори десе-двадесет хиляди години и вдигнаха летвата нагоре, т.е. преисторическия човек е много по-стар от колкото се предполагаше или по скоро се опитваха да го налагат. Съгласен съм с забележките ти!

      Планирам с приятели ходене до Белоградчишките Скали и Магурата, и ако има разходки, с удоволствие ще се обадиме!

      Поздрави, Иван

      • Много съм озадачен от произхода на рисунките. Относно смисъла им съм си изяснил много неща както за цялостния прочит, така и за множество детайли. Но нямам никаква яснота за произхода им и не мога да намеря един вариант, който да е по-подкрепен от останалите.
        От една страна, рисунките може да са запис на философия, която се е оформила еволюционно – ако хората тогава първо са рисували ритуални действия и с времето са започнали да стилизират човешките фигури и така са създали символите. Тогава, обаче остава въпросът, защо в едни и същи сцени има и човешки фигури, и символи. Сцените са логически завършени и заради това са правени като цялост – в тях не са добавяни нови неща по-късно. Може стилизацията да е била завършена преди рисуването, някъде навън, години или векове преди изобразяването. Възможно е рисунките да са плод на някаква философска еволюция и да са рисувани от Homo sapiens sapiens.
        Друга възможност е да са наследство от по-ранна цивилизация като предполагаемите атланти. Има рисунки, които подкрепят такъв вариант, а е най-логично да се чете какво казват самите рисунки. Но пък може хората да са записали легендите си за предхождащи ги гиганти и това да са само легенди, а не действително гиганти от предходна цивилизация да са правили изображенията.
        Възможно е и друго – рисунките да са вид пророчество, да са правени под вдъхновение на някаква информационно поле, да го наречен бог или някакъв ангел, а може също и дявол. Например, някой човек или група от хора при някакви благоприятни обствоятелства са попаднали някога под въздействието на такова внушение, което ги е накарало да направят записа.
        Подкрепа на такъв размисъл е, че рисунките са някак примитивни, като да са правени от сравнително груб човек, но пък той някак е успял да вложи в тях математически пропорции, които може и да не е разбирал, тъй като е бил груб и примитивен. Тогава нещо трябва да е водило ръката му в изменено състояние на съзнанието му. Това може да обясни и преодоляването на страха от влизане в пещерата. Също така, голяма част от от рисунките, могат много добре да се наложат върху шестоъгълна мрежа, еднаква с кристалната решетка на кварца. Рисунките могат да са някакво видение, пречупено през кварц или да са видение от някакъв свят, в който пространството им такъв вид.
        Може да има и други обяснения за произхода на рисунките, но всички те трябва да са достатъчно налудничави, за да обяснят обективните особености на рисунките.
        Списъкът с обективни особености и е доста голям. В него се включват: шестоъгълност на рисунките; математически пропорции в тях; геометрическа обвързаност между рисунка и окръжаващите я точки и черти; пренасяне на пропорции и елементи от едни рисунки в други; уплътняване в едната посока и абстрахиране в другата; три начала на всички рисунки; процеса на еволюция на образа; еднакво със символите от алхимията и астрологията; астрономически познания, каквито ние имаме едва от няколко века; съдържанието на основните идеи на всички световни религии и тайни учения.
        Това едва ли е всичко, но за това се сещам сега.
        Източниците на такива рисунки са ми неизвестни. Може да е нещо дълбоко вътре в неизследваните галерии на пещерата.
        Ако може да се определи как е възникнала самата идея за такива рисунки, може да се мисли за епохата, през която са правени. За сега нямам други следи, освен един прочит на сцената с човешката история, според който рисунките са правени преди 14 600 години, но в същото време там става дума за повтарящи се цикли и няма проблем рисунките да са правени в предходни цикли, т.е. с добаване на Nx25 920 години, т.е. може да са и на 44 000, 70 000 и т.н. години. Някои от рисунките действително навеждат на мисълта за такива удивителни възрасти, защото изпъкват релефно от стената на цял сантиметър. Останалите, обаче, са плоски. Възможностите са много, още повече, че рисунките вероятно са били опреснявани.
        За момента това ми е нерешим въпрос.
        А за разходките – заповядайте, обадете се и ще отидем!

  3. Анонимен permalink

    Здравей!

    Напълно си прав в разсъжденията си. Много си направил до сега в разгадаването и връзките между рисунките в Магурата. Но и много въпроси остават отворени. Просто човек стига до едно ниво и по-нататък става неимоверно трудно. Аз не знам дали отговора се крие директно в рисунките, дали може да се тегли чертата и да се каже така е било. Просто липсва информация. Такава може да бъде дадена от датирането, както казваш някои са наслоявани с материал периодично. Едно обективно датиране в България нама да стане и след 100 години. Ако се заинтерсуват западни археолози, в момента в който удрят в истината ще манипулират резултати, защото няма да пасне в преследваните от тях линии на развитие на човека. Например французите доказаха, че рисунките в пещерите Шаве, Ласко са правени на няколко пъти с периоди от 5 до 10 хиляди години, можеш ли да се представиш как се е съхранявало знанаието и спиратуелитета през хиляди от години. Та ние съществуваме така да се каже от вчера, и не знаеме как се е казвала прабаба и прадядо ни. Мисълта ми е, че едно датиране би дало известна сигурност, че е било дело на група от хора, които са пазили знанието за хилядолетия и са живеели дълъг период от време в околностите, в региона. Но това пак няма да обясни всичко, От друга страна, не може да се казже дали рисунките са примитивни или не. Може би са правени в транс, може би някой е бил напът на някъде. Сложно е, но остави да мине време, нещата ще улягат от само себе си. Проблемът е, че не се правят разкопки в България както на други места, виж например в Денисова пещерата, копаят на 10м дълбочина в пластовете на хода на пещерата, или в Индонезия, където намериха Хобит. В Белоградчик е осеяно с пешерички и дупки, фоспод знае какво се крие под пластовете. Моето мнение е, че не се копае където трябва, има удобни и неудобни за науката места. Едно е ясно, човека и имал потребноста да прави скални и пешерни рисунки по цял свят и този факт се всима под внимание от малко учени. Уил Харт казва че в световен мащаб съществуват 20 милиона скални и пещерни рисинки (аз мисля, че са много повче). Представи си какво богатство означава това, каква информация се крие във всяка една рисунка, която разкаява една рисунка. Завиждам ти за възможноста да се „луташ“ в околностите сред това величествено наяледство, което хората са ни оставили като наследство там.

    За българската археология имам впечатление от преди две години при разкопките пред ЦУМ и метрото в София. Един археолог се разхождаше с металотърсач и сабираше монетите които намираше и ги слагаше просто в джоба, без опис, бес какъвто и да е бил интерес или професионалисъм, явно са отишли директно в джоба на някой нумизмант.

    Погледни няколко монументални документални филма за пещерите и рисунките в тях,
    правени са от едни от най-добрите докумнталист в света. Единият е с френската археоложка Шантал за пещерата Ласко, филма се казва „Праисторическите Астрономи“, другият е на документалиста Вернер Херцог „Пещерите на забравените сънища“ (на английски „Caves of forgoten dreams“), третият е за „Пещерите на Граф Бегуа“, който е френски археолог, собственик (в имението му) на наколко пещери от величината на Ласко, но позволява само на тесен кръг археолози да влизат и само да гледат без да пипат. Пещерите са така да се каже недокоснати от40,000 години. Той поддържа идеята, че съвременните археолози не са дорасли за тези пещери и методите им са разрушителни, и иска да ги запази за поколенията недокоснати, докато се появят методи за анализиране без разрушаване. Мисълта ми е, че тези филми могат да помогнат на човека да осмисли това което вижда, дори и за Магурата, човек трябва да успее да се пренесе във времето, да се опита да разбере прадедите ни. Дори един от френските археолози казва, че хората които за създали тези невероятни рисунки, той би ги нарекъл хомо спиратуелитикус, както и се предполага, че ние сме наследили спиритуалната част не от хомо сапиенс сапиенс, ами от неандерталеца, колкото и да го винат и мразят археолозите и да го правят на маймуна. Аз ги имам всичките филми, за съжаление само на немски, ако искаш мога да ти ги сложа на едно двд-и и изпратя.

    Поздрави, Иван

  4. Анонимен permalink

    За снимки правени в пещера представените тук са прекрасни. Коментарите и теориите също.
    Не мога да се отърся от собствените си виждания но те влизат в разрез с това което явно по просветените казват
    В даоизма ,и зог чен ,както и в шинто медитирането се прави в пещери. Зог чен твърди че традицията е на 36 000 години. Може и да бъркам. Не става обаче дума за обикновена медитация. Въобще влизането и най вече оставането продължително време в пещери не е ритуална практика. Според мен.
    Ритуал се прави на входа. Може би малко навътре , За да не се разсърдят онези сили с които ще се среща влизащия ,оставащия сам там. Става дума за древен окултизъм. Не го свързвам с ритуали защото ритуалите са практика на обществото и религиозната му проява.
    Окултизма е индивидуална практика и правилата са желязни и неизменни, За същността на практиките има книги ,който му е интересно може да чете.
    Рисунките са неща вероятно правени с цел да се обозначат онези с които ще се влиза в контакт, Никакви жирафи или гъби както и щрауси не се срещат сред онези . По скоро рисунките са символични образи за изграждане на видоизменена реалност ,може би видяна другаде ,където окултистът е учил и чиято традиция спазва.
    Не се сещам някой археолог да е показал кости на жираф разкопани във Видинско? Или кости на щраус? Поне черепи? Едва ли има такива находки.
    Древните шаманиски практики ползват гъби. По цял свят ги ползват така че е възможно и тук да е било така. По принцип това обаче е шаманизъм а той не би се практикувал в пещери. Има чисто практическа страна която пречи на шамана да остане сам, далече от река, гора , чист въздух, и екип от помагачи .
    Не мога да си обясня защо някой би рисувал жени с толкова едри форми а мъжете заадължително в ерекция. Ерекцията също между другото се вписва идеално за детайл от окултна практика.
    В миналото окулта е бил истинската религия. Първо защото е практика , а не церемония ,ритуал.
    Второ практиката е директна връзка с божеството ,божествата, ангелите, падналите ангели. А за това трябва кръвна жертва. Трябва да се знаят заклинания, имена на богове и демони, и то на специфичен език .При всеки сеанс. Когато е минал сеанса, някой остава при инвокирания демон,дух, евокирания ангел . или каквото там викат. Остава месец, два ,три. Докато си говори с него за всичко което иска да научи.( Предполага се че така започва друидството Така идва при хората математиката,писмеността , и какво ли още не) През това опасно време има важни етапи и действия които стриктно се спазват. Но въпреки това полудяването е почти сигурно.
    Вдигнатите нагоре ръце над главата не са за танци. Символизират нещо.
    Не бъркайте едрите фигури с жени. Това е вид дреха ,която е разрешена за носене от избрани. Всички други са голи.
    Това разбирам лично аз от рисунките.
    Поздрави PS

    • Допада ми сведението, че медитацията Зог Чен датира отпреди 36 000 години, защото събраната досега информация сочи, че рисунките възникват преди 42 680 години при събитие, след което хората започват да считат себе си за хора. Едни 6 000 години по-късно са достатъчно време тази магурска практика да стигне до Източна Азия.
      Допада ми също идеята за това, че чрез общение с дохове са получени различните знания – връзва се добре с досегашното ми разбиране за рисунките.
      Това не са танци. Моето разбиране е, че това са различни душевни състояния, като имам доказателства в тази насока.
      Не всички фигури са женски – едни са мъжки, а други са женски. Женските са с колан през кръста, а мъжките – без. Това мога да обоснова на 100%.
      Двойната триъгълна структура на тялото не са дрехи – това е илюзия на нашия обусловен ум, който веднага бърза да съзре познати неща. Тази форма на пясъчен часовник показва друго, което може най-общо да се представи като материализация, като осъществяване на принципи.

      • Анонимен permalink

        Винаги съм търсел и гледната точка на другата страна. В случая на онези кито са давали знанието. Ние като разумни същества винаги интерпретираме съобразно своите възможности и познания видяното и подчиняваме всичко на алгоритъм.
        Но ето един текст който дава хвърля малко светлина . Писан е от откровенни спекуланти, но не са успяли да променят основните имена и факти .Необходимо е много ровене и да не кажа стотици часове отсяване на полуистини и догадки от факти и предания за да може човек да си създаде истинската картина. Действащите лица са автентични.
        http://www.necronomi.com/magic/satanism/samyaza.txt

      • Pavloff permalink

        Малко гледна точка на другата страна. Спекулативно четиво , но запазило основните имена и факти, датирани в стотици древни книги. И най важното старателно прикривани в основните религиозни текстове на всички религии. Една история от преди библейския потоп.
        http://www.necronomi.com/magic/satanism/samyaza.txt
        В книга Енох има повече по въпроса.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: