Skip to content

Звездата на Магребал е действителност. Възможна ли е геометрията на Магребал?

февруари 5, 2013

В един от постингите разказах за съня си относно Звездата на Магребал, като тогава още нищо не ми беше известно по тази тема. Въпреки това, тя ми даде обяснения за много въпроси от търсенията ми, но по всякакъв начин и на мен самия ми изглеждаше неразумно, несериозно и необосновано да се основавам в търсенията си върху един сън, независимо че беше толкова ярък и впечатляващ.

Звездата на Магребал от съня ми.

Изображение 1. Звездата на Магребал от съня ми.

Обаче това положение се измени в един ден, когато бяхме тръгнали на разходка за снимки, но не можеха да се направят хубави заради прекалено мътния въздух, затова решихме да наминем към Петроглифа. Там намерихме още две очи в скалите. Освен това измерих няколко неща с една клечица и се откриха много интересни геометрически зависимости между всички фигури, които са изсечени в скалите там.

След това отидох с фотоапарат, тебешири и рулетка да направя измервания на всички фигури, за да мога да седна и да мисля с точни данни, а не само по общи спомени. Докато се занимавах с меренето и заснемнето, обърнах повече внимание на една фигура, която е разположена по доста невзрачен начин и е много неясна – или е недовършена, или е строшена.

Останки от действителна Звезда на Магребал, изсечена в скали над Белоградчик.

Изображение 2. Останки от действителна Звезда на Магребал, изсечена в скали над Белоградчик.

Пет години след въпросния сън открих, че Звездата на Магребал е истинска. Тя е била наистина уважаван геометрически символ, щом е изсечена в скала. На снимката се вижда оцелял фрагмент от нея.Това за мен е много интересно, защото никога в живота си не съм виждал подобна на нея, просто една нощ я сънувах. Беше изключително красива и впечатляваща в съня ми. А в онзи ден видях, че тя съществува наистина и то сред изображения, които отнасям към магурската тема. Сънувах звездата няколко месеца преди за първи път да видя рисунките в Магура. Не знам какви са точно връзките и как става това прехвърляне на информация. Никога не съм се имал за медиум, екстрасенс, пророк или каквото и да е подобно нещо. И сега дори настоявам, че не съм. Не чувам гласове и не говоря с духове. Но щом звездата е истинска, сигурно е истинско и името Магребал. За мен това никога не е било предмет на съмнения, но сега мога да го заявя много по-уверено.

Интересни е още едно съвпадение от съня ми – местоположението на звездата. В съня си гледах на север от Чупрене и звездата се появи видимо някъде над прохода между Чупренската и Върбовската глами – по посока Кръга и Белоградчишката телевизионна кула. Действителното положение на изсечената в скалата звезда е именно под телевизионната кула – точно където я сънувах. Не само, че сънувах същия образ, но сънувах и къде се намира, въпреки че по време на съня, а и след това не съм и предполагал, че може да става дума за действително съществуване, да не говорим и за местоположение.

Изображение 3. Топографска постановка.

На Изображение 3 Петроглифа и Синтезата е мястото, където е изсечена и звездата. Точно малко на север от това място се намира телевизионната кула. Между Кръгът и връх Клюн се намира прохода между гламите, а село Чупрене е разположено на юг от него.

При Петроглифа има изобразена изключително интересна и нетипична геометрия. За нея ще дам подробности в следващите раздели. Тя е толкова нетипична за нашето мислене, колкото е и Петроглифът. Докато ние анализираме, тези изображения синтезират. Щом на това място е изборазена Звездата на Магребал, може би това е Геометрията на Магребал.

Вашият коментар

Вашият коментар

