Skip to content

Предизвикване на сънища за получаване на отговори

януари 29, 2013

По онова време четях една книга за сънищата на Пиер Дако. Оказва се много полезно четиво, защото според нея подсъзнанието ни се опитва да ни подскаже много неща, докато спим. Но разбирането на сънищата е трудна работа, защото в тях се използват символи. Те никога не могат и не трябва да се тълкуват буквално. Ние трябва да изясним за себе си какво означават символите от сънищата ни и с това разбиране да тълкуваме съня. Символите са отчасти универсални, както и тяхното значение, но си имат особености при всеки човек.

След това ми попадна книгата „Заслушани в молитвата на Вселената“. Оставям настрана всичко останало в нея, което също е изключтелно ценно. Там попаднах на информация за предизвикване на сънища по определена тематика. Трябва да имаме конкретен въпрос и да изпълним съзнанието си с него, да го задаваме многократно. По-точно е да се каже, че трябва да изпратим този въпрос чак в подсъзнанието си, където се съдържват всички отговори. През това време вдигаме ръцете си над главата като дервиш и се въртим надясно, винаги надясно. Колкото по-бурно е въртенето, толкова по-силно предизвикваме отговора. Преди лягане вземаме една чаша с вода и изпиваме половината, а другата половина – на сутринта. Това ще ни помогне да запомним добре съня.

Опитах го и ми се явяваха сънища, от които имах наистина голяма нужда. Помня ги детайлно и не избледняват. Тази практика се оказа, че работи много добре.

Тук идва ролята на книгата за сънищата. С нея и с предизвиканите сънища можем да си отговорим на много въпроси. Докато се занимавах с това, се усетих, че много от магурските фигури определено приличат на танцуващи дервиши. Това е начин за отправяне на молитва и изпадане в дълбока медитация. Предполагам, че в Магурската школа са използвали подобен метод за получаване на знания и важни отговори от подсъзнанието, т.е. от света на архетиповете. Това предположение може добре да обясни как в тази дълбока древност хората са разполагали с толкова напреднали познания, някои от които ние откриваме едва сега – те просто са черпели знанието от самата невидима действителност, намираща се отвъд видимата. Там следва да е налична информация за всичко съществуващо, както и за онова, което все още не се е проявило по материален начин.

Това може да обясни защо рисунките не са сведени до формата на аналитично знание от конкретни области, а имат вид на много общо синтезиращо описание на най-основно принципи. Възможно е получаваното по такъв начин знание да не е разбирано напълно, както ние сега бихме го разбрали по отношение на биологията, например. Все пак, в Магура с азаписани принципите на биологията, но нищо не подсказва, че изписаните знания се отнасят до конкретна област на познанието. Сякаш там са записани само най-дълбоките принципи, които поради това се отнасят за всяко възможно познание. Такова знание вероятно би се получило чрез различните медитативни практики – визия за генерален природен принцип, който може да се представи единствено чрез образ.

"Танцуваща" безглава жена - може би древен дервиш

Тук много добре намира обяснение липсата на глава при рисунките от Магура или, където я има – чисто схематичното й представяне, без да се детайлизира. Това означава оставяне на личността и личните стремежи настрана. Това е необходимо, за да може да се навлезе по-добре в света на подсъзнанието, където се намират и архетиповете. Необходимо е също, за да могат образите да се видят и въприемат ясно и правилно, а не да бъдат изкривени от личната гледна точка.

Около две години след тези ми практики се сетих, че при една от разходките си на Върбовската глама намерих парче опал с ниско качество. Използвах го няколко пъти, докато заспивах. Имах много ярки сънища, които добре запомних. В тях бях напълно съзнателен и можех да управлявам развитието на събитията. След това прочетох, че опалът усилвал образите и помагал за по-доброто разбиране на сънищата и изобщо на виденията. Също подпомагал въображението и наблюдаването на безтелесните явления.

Опалът е сроден на кварца, за употребата на който става дума в настоящия блог. Оказва се, че е много вероятно гледането в света на архетиповете да е постигнато с помощта на кварц и това да е една от технологиите, с които е постигнато това забележително древно познание.

Advertisements

From → подобия

Вашият коментар

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: