Skip to content

Ужасният ми сън със зъл магьосник. Как го победихме?

януари 25, 2013

Това всъщност беше сън, който не сънувах само аз. Тогава живеех и учех във Видин. През тази ужасна нощ се оказа, че и съкваритантът ми сънувал почти същото.

Бяхме се разделили вече с един предишен съквартирант, който имаше интереси по отношение на магията и беше много амбициозен и някак злобен. Оказа се, че раздялата ни не е била пълна, тъй като той ни посети по ужасен начин.

Сънувах, че тръгвам от общежитието към центъра на града и на едно място срещнах няколко познати, с които имаше един слаб, но висок човек, облечен в тесни черни дрехи. Скупчихме се нещо да говорим, но по принцип не съм много разговорлив и само слушах и наблюдавах. Този, с черните дрехи навреди на всички, които проговориха. По ужасен начин – мисля, че ги уби. Тогава се усетих, че той в действителност не е просто човек, а някакъв магьосник. Това ме уплаши много.

След това сънят продължи в някакъв апартамент. Седяхме на един диван и гледахме телефизия. Този, с черните дрехи седеше по средата на дивана. Изглежда, че вече го бягхме разбрали какъв е или поне се бяхме досетили. Стана дума за някакъв футболен мач и за резултат от него. Тогава черният каза нещо, но го помолих да повтори.

Той повтори и в този момент изведнъж всички превключихме, че той губи силата си по този начин и вече не може да прави, каквото си поиска. Той също осъзна това, но беше късно. Само за един миг се беше отпуснал, беше забравил и бе отговорил на въпрос. Това беше достатъчно за нас и му се нахвърлихме. Така свърши сънят, но не и нощта.

Събудих се и лежах в леглото много уплашен. Самата стая я чувствах страшна и изпълнена с тежък ужас, който присъстваше. Съвсем не след дълго усетих, че съквартирантът ми също е буден. Споделих, че съм сънувал кошмар, а също и какъв в общи линии. Тогава съквартирантът ми сподели, че и той е сънувал кошмар, който е бил доста подобен на моя. От това определено не ми стана по-спокойно.

Предположих, че сме били обект на целенасочено въздействие. Имах предположение и от кого.

В този сън ми беше много полезна една стара приказка от село Върбово – онази за „Повтори, Цено!

Вашият коментар

Вашият коментар

